DOŁĄCZ ZALOGUJ KONTAKT

Ambasadorzy polecają: Ty w social mediach

Kasia Typiak, 4 sierpnia 2017

Recenzja Justyna Marek – uczestniczka Ambasadorów Projektora (ścieżka Social media)

 

Social media to wciąż nieodkryta potęga dwudziestego pierwszego wieku. Możliwości z nimi związane wciąż niejasne są dla wielu ich użytkowników. W książce Marcina Żukowskiego zatytułowanej „Ty w social mediach” odkrywamy tajemnice związane z fenomenem ich popularności.

Już na początku książki autor wyraźnie podkreśla istotę mediów społecznościowych w dzisiejszym świecie. To one często decydują o naszej pracy, a niejednokrotnie są z nią powiązane. To dzięki nim tworzymy własną markę i obraz siebie, który dostrzegać mogą potencjalni klienci, czy pracodawcy. Cała książka oparta jest na wyjaśnieniu podstawowych serwisów społecznościowych, jako narzędzi niezbędnych Tobie do budowania własnej marki osobistej. Autor wyjaśnia jej istotę i podkreśla jej istnienie u każdego przeciętnego człowieka, nie zaś u konkretnej firmy, do której podane wskazówki i działania, również się odnoszą.
Poprzez akceptacje siebie i odnalezienie swojej osobowości podejmujemy pierwszy krok do zbudowania dobrej marki osobistej. Schematy przydatne w przeszłości, są już nieaktualne, trzeba więc korzystać z nowych rozwiązań.

Książka zawiera przykłady znanych blogerów, które dodają smaku oraz zestaw informacji niezbędnych, by stworzyć kampanię reklamową. Krok po kroku przechodzi przez rozmaite funkcje znanych i tych mniej znanych portali społecznościowych, dając wachlarz wiedzy i możliwości.

Znajdziecie tam też coś o naszym magicznym Google i jego funkcjach, które znacznie ułatwią Wam życie, a zapewne nie mieliście o nich pojęcia. Dowiecie się również jak stworzyć skuteczne CV i zaczniecie żyć zasadą „Wyróżnij się, albo zgiń”.

Kluczową i podstawową wiedzę na temat założenia własnej strony, bloga czy kanału również możecie tu odnaleźć. Ta książka to po prostu niezbędnik człowieka sukcesu, który dostrzega wartość jaką mają w tym momencie media społecznościowe. Mogę śmiało stwierdzić, że jest skierowana zarówno do biznesmena, który już posiada własną firmę, jak i do początkującej osoby, która swoją działalność wiąże z mediami. Bloger, Youtuber, czy inny użytkownik portalu, również znajdzie tu ciekawe informacje, jak choćby co zrobić, by mieć więcej followersów.

Pod koniec Żukowski podaje niezbędnik narzędzi, które pomogą Ci w tworzeniu marki osobistej.
Po przeczytaniu będziecie po prostu zadowoleni 🙂

 


W ramach współpracy z wydawnictwem Onepress Ambasadorzy Projektora zapoznają się z najnowszymi książkami na temat marketingu, zarządzania oraz zagadnień szkoleniowych, aby potem dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami. Mamy dla Was więcej pozycji książkowych, których recenzje będziemy prezentować cyklicznie na stronie Projektora.