STREFA DLA STUDENTA
DOŁĄCZ ZALOGUJ KONTAKT

Jak to działa?

1. ZAREJESTRUJ SIĘ NA PLATFORMIE

Na platformie app.projektor.org.pl rejestrujesz się jako Wolontariusz, wypełniasz dane, a następnie drukujesz, podpisujesz oświadczenie wolontariusza i zamieszczasz jego skan na swoim koncie.

2. ZBIERZ ZESPÓŁ

Zaproś do działania swoich znajomych! 
Projekt możesz zrealizować z 1 lub 2 osobami.

PROJEKTOR to przestrzeń, gdzie możesz poznać nowych ludzi z całej Polski. Spotkasz tu studentów o podobnych zainteresowaniach i pasjach, z którymi możesz zrealizować niejeden oryginalny projekt.

Kontakty do Wolontariuszy znajdziesz  na platformie oraz w grupie wolontariuszy PROJEKTORa na Facebooku

3. WYBIERZ OPCJĘ PROJEKTU NAJLEPSZĄ DLA SIEBIE

Wybierz liczbę spotkań, w ramach których chcesz zrealizować swój projekt edukacyjny.

W roku szkolnym możesz wybrać:
od 1 do 3 spotkań każde trwające po 2 godziny lekcyjne.
Pamiętaj, że 2 lub 3 spotkania to 2 lub 3 różne dni spędzone z tą sama grupa dzieci/młodzieży.

W ferie i wakacje masz do wyboru:
4 lub 5 spotkań każde trwające 5 godzin lekcyjnych w kolejne dni kalendarzowe.

W zależności od tego ile spotkań wybierzesz:

masz na jego realizację różną liczbę dni (ramy czasowe projektu),

 otrzymujesz inną kwotę zwrotu poniesionych kosztów (maksymalna kwota zwrotu wydatków za materiały i dojazd),

 dostajesz inną liczbę punktów w programie punktowym (liczba zdobytych punktów).

Baza-Tabelka-02

Projekty o liczbie spotkań od 1 do 3 możesz zrealizować w miejscowości powyżej 20 000 mieszkańców, a więc także w miejscowości, w której studiujesz!

Taki projekt oznacz na platformie Programu w tytule projektu w następujący sposób: „PROJEKT MIEJSKI – tytuł projektu.

Na projekt w miejscowości powyżej 20 000 mieszkańców zapewnimy zwrot kosztów zakupu materiałów niezbędnych do realizacji projektu w wysokości 50% maksymalnej kwoty zwrotu wydatków w zależności od tego, jaką ilość spotkań wybierzesz.

Koszty dojazdu na projekt realizowany w miejscowości powyżej 20 000 mieszkańców nie są zwracane.

4. WYBIERZ PLACÓWKĘ 

Placówki edukacyjne (szkoły, domy kultury, świetlice, biblioteki), w których możesz zrealizować swój projekt, znajdziesz na platformie Programu na specjalnie przygotowanej mapie. Wybierz Placówkę i skontaktuj się ze Szkolnym Opiekunem Projektu (kontakt do SzOPa znajdziesz na platformie) – ustal z nim wszystkie szczegóły: dokładny termin, grupę, z którą chcesz zrealizować projekt i tematykę zajęć.

 Jeśli chcesz zorganizować projekt w szkole lub innej placówce, której nie ma jeszcze na platformie Programu  – zaproś ją do zgłoszenia na app.projektor.org.pl

5. OPRACUJ Z ZESPOŁEM PLAN DZIAŁANIA I ZGŁOŚ PROJEKT NA PLATFORMIE

Możesz zrealizować dowolne warsztaty. Pomysł i tematyka zależy od Ciebie i Twojego zespołu! Jeśli szukasz inspiracji po zalogowaniu się na swoje konto sprawdź zakładkę „Przykładowe projekty”. 

6. ZREALIZUJ PROJEKT

 Kup materiały na zajęcia, za ich zakup weź fakturę na dane: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, ul. Sterlinga 27/29, 90-212 Łódź, NIP: 725-16-71-563 lub skorzystaj ze sklepu internetowego na platformie Programu, w którym możesz zrobić zakupy szybko i wygodnie (tu nie potrzebujesz faktury).

 Wyjedź ze swoim zespołem do wybranego miejsca

 Przeprowadź zajęcia, zainspiruj dzieci i młodzież do nauki i poszukiwania pasji i miej realny wpływ na ich rozwój.

 Sprawdź się w działaniu, zdobywaj doświadczenie w zarządzaniu projektem edukacyjnym, rozwijaj kompetencje takie jak: skuteczna komunikacja, praca w zespole, wystąpienia publiczne, kształtuj umięjetności trenerskie.

7. ROZLICZ I PODSUMUJ PROJEKT

Ostatni krok to rozliczenie finansowe i ewaluacja projektu. Po zakończonym projekcie:

 w zakładce „budżet projektu” na platformie Programu wprowadź koszty poniesionych wydatków za materiały oraz przejazd i zatwierdź uzupełnione zestawienie,

 wyślij pocztą do biura Programu:

– opisane faktury za zakup materiałów (zobacz jak opisać fakturę),

Zestawienie Kosztów Przejazdu (ZKP) z dołączonymi biletami. ZKP pobierzesz ze swojego konta.

 wypełnij i prześlij elektroniczny formularz z informacją zwrotną (relacja i zdjęcie z projektu), jest na Twoim koncie na  platformie Programu.

Szczegółowe informacje: Jak rozliczyć projekt?

Co z tego masz?

 nowe doświadczenia i umiejętności (zarządzanie projektem edukacyjnym, czasem i zespołem),

 wyjątkowe CV,

 nowe znajomości z całej Polski,

 stawiasz pierwsze kroki w budowaniu swojej kariery,

 zwrot kosztów za materiały i dojazd,

 ubezpieczenie na projekcie,

 możliwość udziału w programach rozwojowych,

 poznajesz nieznane dotąd zakątki Polski,

 bierzesz udział w programie punktowym – zdobywasz nagrody rzeczowe (gadżety, materiały edukacyjne) i rozwojowe (szkolenia),

 szczerą wdzięczność i sympatię dzieci.

Wspieramy Cię w Twoich działaniach!

Zapewnimy Ci zwrot kosztów przejazdów oraz zakupu materiałów niezbędnych do realizacji projektu. 

W każdym momencie możesz liczyć na wsparcie naszego Zespołu. Podpowiemy, jak przygotować i zrealizować projekt. Z nami żadne formalności nie są straszne.

W czasie projektu jest z Tobą Szkolny Opiekun Projektu (SzOP) – osoba z zespołu placówki, która pomoże Ci w czasie zajęć.

DO POBRANIA